sobota 11. augusta 2012

Cuketové mafiny

Tak a sme znovu pri tých cuketách. Čo narobím, keď ešte stále mi v tej mojej záhradke rastú a vyzerá to tak, že ešte chvíľu budú. Po cuketových koláčoch som sa dnes rozhodla upiecť cuketové mafiny.  V podstate základ na masu je ten istý, používam len rozličné formy na pečenie.


POTREBUJEME:
  • 3/4 šálky polohrubej múky
  • 1/2 šálky hnedého cukru
  • 1/4 ČL prášku do pečiva
  • 1/4 ČL sódy bikarbóny
  • 1/4 ČL soli
  • 1/4 mletej škorice
  • 1 vajce
  • 1/4 šálky oleja
  • 1 šálku postrúhanej cukety
  • 1/2 šálky posekaných orechov (Tento krát som použila mandle). 
  • 1/4 šálky hrozienok
  • maslo na vymastenie mafinovej formy
  • kokosovú múčku na vysypanie
POSTUP:
  1. V miske zmiešame prvých šesť surovín.
  2. Pridáme vajce a olej a zamiešame.
  3. Pridáme cuketu, oriešky a hrozienka.
  4. Formu na mafiny si vymastíme maslom a vysypeme kokosom.
  5. Pripravenou masou naplníme mafinovú formu  a dáme piecť do rúry, ktorú sme si vyhriali na 180°C stupňov.
  6. Pečieme 20 až 25 minút.
  7. Po upečení necháme mafiny vychladnúť na mriežke a potom už len maškrtíme a maškrtíme. 
Z tohto množstva mi vyšlo 10 menších mafinov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára